.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برپايي مدرن‌ترين نمايشگاه قرآني كشور در مازندران

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: مدرن‌ت‌رين نمايشگاه قرآني در ماه مبارك رمضان در مازندران برگزار مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس حجت‌الاسلام عباسعلي ابراهيمي در جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان مازندران با اشاره به ارسال 9هزار نامه براي جشنواره نامه‌اي به امام رضا(ع) اظهار داشت: فراخوان برگزاري جشنواره تا شهريور ماه ادامه دارد.
وي با اشاره به ميزباني مازندران در دو جشنواره مهم نامه‌اي به امام رضا(ع) و قصه‌گويي رضوي تصريح كرد: فراخوان برگزاري قصه‌گويي رضوي به 60 كشور جهان ارسال شد و در دهه كرامت نيز برگزار مي‌شود.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران خواستار توجه بيشتر مسئولان استاني به جلسه شوراي فرهنگ عمومي شد و بيان داشت: بسياري از برنامه‌هاي شوراي فرهنگ عمومي در استان در سطح ملي تبديل به مصوبه قانوني مي‌شود.
وي با اشاره به نزديك بودن ماه مبارك رمضان از برگزاري نمايشگاه بزرگ قرآني در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران خبر داد و افزود: در اين نمايشگاه مدرن‌ترين خدمات قرآني موجود در كشور در اختيار بازديدكنندگان به مدت 15 روز از اول ماه رمضان در مركز استان قرار مي‌گيرد.
ابرهيمي خواستار توجه به بحث بازرگاني و نام‌گذاري موسسه‌هاي تجاري در استان شد و تاكيد كرد: در استان بايد تمهيداتي انديشيده شود تا نام‌گذاري اماكن تجاري از فيلتر ارشاد استان عبور كند.
وي تاكيد كرد: در نامگذاري كوچه‌ها و خيابان‌ها بايد دقت بيشتري انجام شود و در نامگذاري كوچه‌ها و خيابان‌ها از فرهنگ ايثار و شهادت بهره‌برداري كنيم.
در ادامه مديركل تبليغات اسلامي مازندران با انتقاد از برگزاري همزماني برنامه‌هاي ورزشي با برنامه‌هاي فرهنگي در ماه رمضان افزود: بايد تلاش كنيم تا در مكان‌هاي ورزشي نيز كار تبليغي براي مساجد و ماه رمضان انجام شود.
حجت‌الاسلام ناصر شكريان تاكيد كرد: بايد تلاش كنيم تا ارزش ماه مبارك رمضان حفظ شود و از فضاي فرهنگي ماه رمضان در طي سال بهره‌برداري شود.
وي خواستار همكاري سازمان‌ها براي غبارروبي مساجد و اماكن مذهبي شد و افزود: بهداشتي كردن وضوخانه‌ها نيز در دستور كار متوليان امر قرار گيرد.
اين مسئول در پايان با انتقاد از برخي بي‌حرمتيها در حواشي جاده‌هاي استان تاكيد كرد: مسافران بايد حرمت ماه رمضان را حفظ كنند و نبايد در حفظ و حرمت ماه رمضان سهل انگاري صورت گيرد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.